Klockrent

Hej finaste. <3
En klockren helg, hittils. Idag och igår har jag spenderat med Stina. Vi har gjort en hel del olika saker. Är himla lycklig över att Stina finns. :) Vi har kollat på massa filmer, ätit massa onyttigt, gått i affärer, spelat tvspel, fotat och gjort massa annat roligt.Nu på kvällen har jag också gjort en rolig upptäckt. Jag har fått sju prenumeranter på bloggkoll. Sju! Det är verkligen coolt för mig. Nästan så jag fäller en glädje tår. :'D På riktigt, alltså!  Jag jobbar lite på en helt ny design. Blir så himla trött på det här, men jag vet inte... Vi får se. 
Jag hittade en illustration som låg på datorn och gjorde ingen nytta alls... Jag laddar upp den tänkte jag. Den skulle från början föreställt Jessica Simpson men förmodligen ingen (inte ens jag själv) kan se det, så numera föreställer det bara nån tjej. xD Godnatt, <3

Kommentarer

Ditt namn:
Remember?

Din epost-adress (bara jag kan se)

Blogg/bdb/url:

Vad ville du säga?

Trackback
RSS 2.0

Emma var namnet. Jag är en fotograferande tjockis med dålig humor och 14 år på nacken. (:

FOTO

Blommor

Trams

Natur & Omgivning

Resor

Övrigt


EMMA

Emma är ego

Dagens

Livet i sig

Tips


ÖVRIGT

Knas

Trams

Illustrationer

Utmaningar, design & övrigt

RSS 2.0