något säger mig att du blir borta en lång lång tid

2014-02-10, 21:51:09 Kategori: Allmänt


 Goddag! Hoppas ni mår fint. Här har jag suttit hela morgonen! En filt, en varm kopp kaffe och lite jordgubbar så har jag klarat morgonen galant. Var uppe med tuppen imorse för plugg. Har hemtenta den här veckan och att få ihop både heltidsjobb och plugg är väl inte det lättaste, men det går om man vill! Onsdag idag och det innebär PH final, wohooo! Haha, är ni lika besatta som jag? Ikväll ska vi tjejer till Emmy och titta på finalen ihop! Fia som kom hem från Sydafrika i mitten av säsongen tycker vi är måttligt roliga som sitter klistrade varje gång... Haha! Och sen är jag extra glad idag för om exakt 2 veckor får pussa på min syster i La la land! Åh, kan knappt bärga mig!

Kommentarer, (0)



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras inte)

Blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
TILL STARTSIDAN

EMMA PERSSON, 94
[email protected]

Follow on Bloglovin